12 Mayıs 2011 Perşembe

Konu 1, Sizden Gelenler

Selam,
Beni almak ister misiniz?

Biliyorum çok çekici bir görünüşüm yok, büyük ihtimalle 'Ay ne kadar çirkin bir hayvan! ' diye düşünüyorsunuz ama görünüş o kadar önemli mi?Çirkin görünebilirim, kucağınıza alıp sevmek istemeyebilirsiniz belki ilk bakışta ama beni diğer hayvanlardan ayıran çok önemli bir özelliğim var.Ben tıpkı sizler gibi konuşabiliyorum, sizi anlayabiliyorum.Bu çok önemli bir özellik.Çirkinim ama sizinle konuşabilirim, sohbet edip sizi güldürebilirim, sıkıntılarınızı dinleyip siza arkadaş olabilirim.Şu yanımda duran köpekler, kedi yavruları çok sevimli, çok şirin görünüyor ama işte o kadar!Sadece sevimli görünüyorlar ama sizi anlamıyorlar, ya da anlıyorlarsa bile konuşamıyorlar.Bir sıkıntıları olduğunda, karınları acıktığında, gezmek istediklerinde, sevilmek, okşanmak istediklerinde size bunu anlatamıyorlar.Oysa ben böyle değilim.Ben her türlü isteğimi size söyleyebilirim.Bu nedenle çok iyi anlaşacağımızı düşünüyorum.

Ayrıca, evet çirkin bir hayvanım ama bence çok dikkat çeken bir hayvanım da aynı zamanda.Benim türümü her yerde göremezsiniz.Madagaskar'dan geldim.Beni alırsanız eğer, birçok insanın çok ilgisini çekerim ve benimle ilgili sizden bilgi almak isteyeceklerinden eminim.Hele bir de konuştuğumu öğrenirlerse tamam!Daha da ilgilenecekler!Böylece bir süre sonra çirkinliğim onların gözüne batmayacaktır.

Ayrıca bakımım da hiç zor değil.Ayrıca et ya da mama almanıza gerek yok beni beslemek için.Sizin yediğiniz birçok şeyi ben de yiyebilirim.Meyve,sebze,et,tavuk,balık,süt ürünleri...Yani ekstra birşey almanıza gerek yok.
Tüylerim çok olmadığı için dökülme problemim de yok, evi de kirletmem yani.Sadece tuvalet ihtiyacım için beni dışarı çıkarmanız yeterli.

Hem sizi çok seveceğimden emin olabilirsiniz.Hiç nankörlük yapmam.Sahibime çok bağlıyımdır.

Kısacası size iyi bir arkadaş, yoldaş ve can dostu olacağımdan emin olabilirsiniz.Lütfen beni alın!Artık burada durmaktan sıkıldım!İnsanlar beni çirkin olduğum için almıyorlar, hatta yüzüme bile bakmıyorlar.Ama benim de canım var! Ben de kendime sıcak bir yuva bulmak istiyorum!

Canan Bahadır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder