12 Mayıs 2011 Perşembe

Konu 1, Sizden Gelenler

Hey, Merhaba!

Benim adım Şiko. Öncelikle dış görünüşüme aldanmamanızı isterim. Burada pek çok sıradan hayvanın arasında kaybolup gitmeme müsaade etmeyin.

Hey!

Sizinle konuşabiliyorum, duymuyor musunuz?

Madagaskarda defalarca diksiyon eğitimi aldım. Yüz mimiklerimi kontrol edebilirim. Evet. Şaka değil. Aynı zamanda mükemmel bir dinleyiciyim.

İnsanlarla iletişim kurmakta güçlük mü çekiyorsun? Benimle konuş. Ben senin başına gelebilecek en iyi şey olabilirim.

Hem bana güzel bir şapka bulabilirsen sıra dışı kulaklarımdan, french cloth giysiler dikebilirsen de tuhaf tüylerimden kurtulmuş olursun.

Gözlerime bak! Nasıl da içten ve sıcakkanlı olduğumu fark etmiyor musun?

Sana neyi nerde ne zaman yapman gerektiğini söyleyebilirim. Yeter ki bana sor.

Kitap okumaktan saatlerce gözlerin mi yoruluyor. Bunun için sıkılmana gerek yok, çünkü evinde mükemmel bir okuyucu beslemek üzeresin!

Ben diğer hayvanlar gibi yüzünü gözünü yalayıp, evini yabancılardan havlayarak koruyamayabilirim belki ama sana hayatının her anında eksikliğini duyduğun, hemcinslerin tarafından görmediğin ilgi ve şefkati gösterip mükemmel bir can yoldaşı olur, evde şüpheli kişiler gördüğümde de 155i arayabilirim.

Hadi! Ne duruyorsun!

Malhun

1 yorum:

  1. Şirin bir yazı :) Madagastarda diksiyon eğitimi de aldıysa tamamdır :)

    YanıtlaSil